zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Keuze lease-auto hangt af van cadeautjes

10 april 2003 - De Nederlandse consument laat zich bij de keuze van een lease-auto leiden door privécadeautjes en niet door een merk of een bepaald type wagen. Dat schrijft Algemeen Dagblad.

Toen Opel onlangs een actie voerde met een gratis arrangement naar Disneyland Parijs, steeg de omzet direct met 200 procent.



Verrast
Een woordvoerder van De Lage Landen Lease (verbonden aan de Rabobank) zegt te werden verrast door de Opel-actie. Hoewel de auto een statussymbool is, zijn klanten kennelijk toch te verleiden om een ander merk te kiezen door middel van eenvoudige geschenken.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10