zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Wie wordt het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2012?

24 augustus 2012 - Ook in 2012 heeft MarketResponse onderzoek gedaan naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Sinds de eerste verkiezing in 2007 staat klantvriendelijkheid steeds hoger in het vaandel. Dat blijkt ook wel uit de resultaten van het onderzoek: de bedrijven uit de top tien scoren allemaal een ruime acht. De scores liggen ook érg dicht bij elkaar.

Reden om een vakjury in het leven te roepen, maar deze prijs blíjft een consumentenprijs, aldus Willem Brethouwer, oprichter van MarketResponse.



De verkiezing 'Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland' wordt een steeds belangrijkere prijs voor klantvriendelijk Nederland. Reden voor MarketResponse om de bekendmaking van de genomineerden grootser aan te pakken. Willem Brethouwer: "Voorgaande jaren werden de genomineerden door middel van een telefoontje op de hoogte van hun nominatie gebracht. Dit jaar gaan wij de tien genomineerden persoonlijk op de hoogte brengen van hun nominatie. Want alleen die nominatie is al een prestatie om trots op te zijn!".

De genomineerden worden vooraf niet op de hoogte gebracht van de bezoeken. Op maandag 27 en dinsdag 28 augustus gaan Willem Brethouwer en Egbert Jan van Bel - auteur van diverse marketingboeken en mede-initiatiefnemer van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland - samen op pad om bij de genomineerden 'binnen te vallen'. Tijdens dit verrassingsbezoek worden de genomineerden op de hoogte gebracht van hun nominatie. Op www.klantvriendelijkstebedrijf.nl zullen video's van de 'nominatietour' geplaatst worden en via @KVB_NL wordt op 27 en 28 augustus bijgehouden waar het team zich bevindt en welke bedrijven er genomineerd zijn.
Op dinsdag 25 september 2012 vindt de bekendmaking van de winnaar plaats in Leusden.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 De nieuwe top tien klantvriendelijkste bedrijven van Nederland is bekend
 Drie redenen waarom service soms niet klantvriendelijk is
 Landal Green Parks meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland
 'Klantvriendelijkheid is ook mogelijk zonder persoonlijk contact'
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10