zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Wie wordt e-mail m|v van het jaar 2012?

19 april 2012 - Welke marketeer heeft het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van e-mail marketing? Vanaf vandaag heeft de branche ruim één maand de tijd om kandidaten te nomineren die in hun ogen lef en creativiteit op het gebied van e-mail marketing hebben getoond. Welke marketeer maakt het verschil en is een voorbeeld voor de branche?

Woensdag 20 juni 2012 zal de e-mail m|v van het jaar tijdens de DDMA EMAIL SUMMIT (voorheen Sexy E-mail Event) bekend worden gemaakt.  Ook dit jaar organiseert DDMA, in samenwerking met haar E-mail Council, een grootschalig congres op het gebied van e-mail marketing waar alle (inter)nationale ontwikkelingen in het vakgebied de revue passeren. Sprekers van onder andere Microsoft en Hunkemöller zullen cases op het gebied van social, mobile, CRM, dialoogmarketing in combinatie met e-mail marketing behandelen. Onder toeziend oog van de aanwezigen zal het congres feestelijk worden afgesloten met de uitreiking van de e-mail m|v van het jaar Award. 



Vakkundige jury
Onder leiding van Renata Vogt (Wijsman) zullen Sander van der Blonk (DigitalRivals), Krijn Smits (Pickle Factory), Marc Borgers (Borgers&Straathof) en Janneke Hofman (ANWB) de genomineerden toetsen op basis van criteria als: creativiteit, lef en onderscheidendheid. Vrijdag 15 juni zullen de drie finalisten ten overstaan van de vakkundige jury onderbouwen waarom juist zij tot e-mail m|v van het jaar verkozen moeten worden. 

Nomineren is nu mogelijk

Wie heeft in 2012 het e-mail marketingvak een impuls gegeven en volgt onder andere Wouter Blok (Easytobook) en Arjen van de Vall (UPC) op? Nomineer hier uw kandidaat. Nomineren is mogelijk tot 18 mei aanstaande.

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 ‘E-mailmarketing levendig en in ontwikkeling’
 E-mail marketing in 2012 transparanter
 Vijf dingen die u niet moet doen als u relaties gaat mailen
 E-mail marketing in tien stappen
 
 
reacties
 
Joke  |   | 
14-09-2012
 | 
10:28 uur
Leuk dat ze dit organiseren. Ook leerzaam voor veel bedrijven.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10