19 april 2012 -
Welke marketeer heeft het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van e-mail marketing? Vanaf vandaag heeft de branche ruim één maand de tijd om kandidaten te nomineren die in hun ogen lef en creativiteit op het gebied van e-mail marketing hebben getoond. Welke marketeer maakt het verschil en is een voorbeeld voor de branche?
Woensdag 20 juni 2012 zal de e-mail m|v van het jaar tijdens de DDMA EMAIL SUMMIT (voorheen Sexy E-mail Event) bekend worden gemaakt. Ook dit jaar organiseert DDMA, in samenwerking met haar E-mail Council, een grootschalig congres op het gebied van e-mail marketing waar alle (inter)nationale ontwikkelingen in het vakgebied de revue passeren. Sprekers van onder andere Microsoft en Hunkemöller zullen cases op het gebied van social, mobile, CRM, dialoogmarketing in combinatie met e-mail marketing behandelen. Onder toeziend oog van de aanwezigen zal het congres feestelijk worden afgesloten met de uitreiking van de e-mail m|v van het jaar Award.
Vakkundige jury Onder leiding van Renata Vogt (Wijsman) zullen Sander van der Blonk (DigitalRivals), Krijn Smits (Pickle Factory), Marc Borgers (Borgers&Straathof) en Janneke Hofman (ANWB) de genomineerden toetsen op basis van criteria als: creativiteit, lef en onderscheidendheid. Vrijdag 15 juni zullen de drie finalisten ten overstaan van de vakkundige jury onderbouwen waarom juist zij tot e-mail m|v van het jaar verkozen moeten worden.
Nomineren is nu mogelijk
Wie heeft in 2012 het e-mail marketingvak een impuls gegeven en volgt onder andere Wouter Blok (Easytobook) en Arjen van de Vall (UPC) op? Nomineer hier uw kandidaat. Nomineren is mogelijk tot 18 mei aanstaande.