6 maart 2012 -
Wie zijn er nog in de race om die NIMA B2B AWARD in de wacht te slepen? Welke ondernemingen blinken uit in overall B2B marketing performance? En hebben daarmee de jury overtuigt klaar te zijn om de battle aan te gaan op dinsdag 20 maart tijdens het B2B Marketing Forum. Na een intensief juryberaad zijn de finalisten voor de NIMA B2B AWARD 2012 bekend.
De drie finalisten:
• Philips
• Océ
• InterfaceFLOR
Totale klantoplossing
Juryvoorzitter Berd Warmelts: ‘De finalisten zijn drie mooie bedrijven. Allen zeer vooraanstaand in hun eigen branche. Finalisten die ieder op eigen wijze opereren in hun markt en door de inzet van marketing zich weten te onderscheiden en een relevant aanbod bieden. Dat is duidelijk terug te zien in het resultaat. Deze bedrijven kruipen stuk voor stuk in de huid van de klant, bieden een totaaloplossing en spelen daarmee in op de klantbehoefte. Ik ben zeer nieuwsgierig wie zowel de jury als de zaal zal overtuigen op 20 maart." De drie kanshebbers maken hun opwachting om op 20 maart in de Westergasfabriek – live - de strijd met elkaar aan te gaan tijdens het B2B Marketing Forum.