zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Roy Scheerder (KLM) DM Man van het jaar 2011

16 januari 2012 - Tijdens de uitreiking van de DM Awards is Roy Scheerder van KLM Royal Dutch Airlines gekozen tot DM van het jaar 2011. De vakjury is onder de indruk van de resultaten die Scheerder boekte met het opzetten van een nieuw customer care proces waarbij snellere responstijden en meer omzet zijn gerealiseerd.

De DM Awards zijn dit jaar voor het eerst door DDMA en DeMeter georganiseerd, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel. 



Voorbeeld voor alle dialoogmarketingprofessionals
De jury was verder onder de indruk van Scheerder zijn inzet, persoonlijkheid en professionele resultaten. Juryvoorzitter Frans Reichardt: "Roy Scheerder heeft bij KLM Royal Dutch Airlines indrukwekkende resultaten geboekt met een nieuw customer care proces waarbij én de responstijden zijn versneld én meer omzet is gerealiseerd. Hij heeft dialoogmarketing binnen KLM Royal Dutch Airlines naar boardroom level gebracht. Roy’s visie blijkt uit dit citaat tijdens het jurygesprek: "Dialoogmarketing wordt de hoeksteen van alle marketingorganisaties. Direct, menselijk, geloofwaardig en relevant.". Roy Scheerder is een voorbeeld voor alle dialoogmarketingprofessionals." 

DM Oeuvre Prijs voor Pieter van den Busken

Op de DM Awards is door het bestuur van DDMA de DM Oeuvre Prijs uitgereikt
aan Pieter van den Busken, oprichter van branding- en dialoogmarketingbureau Vandenbusken. DDMA voorzitter Henry Meijdam: "Het DM vak zit in het DNA van Pieter van den Busken. Hij heeft de groei van het vak van dichtbij meegemaakt. Maar liefst 50 jaar lang heeft hij op een talentvolle en creatieve wijze dit vak beoefent en is hij een mentor geweest voor velen. De DM Oevre Prijs is een zeer verdiende erkenning voor de tomeloze inzet van de heer Van den Busken voor de dialoogmarketing branche." 

Pieter Stroop en Enno van Rhijn

De jury prijst ook de overige DM M/V genomineerden, Pieter Stroop (DM Interface) en Enno van Rhijn (Engaged Marketing) voor hun inspanning het afgelopen jaar. Zij namen geen Award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport en oorkonde van hun nominatie.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 E-mail marketing in 2012 transparanter
 Wie wordt DM Talent en DM M/V van het jaar?
 Budget dialoogmarketing stijgt weer
 Marketeers optimistisch op DDMA/DeMeter nieuwjaarsborrel
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10