Acht recruitmentsites genomineerd voor de Gouden PublieksCursor
8 november 2011 -
In het kader van de Gouden Cursor heeft Campaign Group in samenwerking met Intelligence Group ruim 330 recruitmentsites onder de loep genomen die meedingen naar de prijs voor 'beste recruitmentsite van Nederland 2011'. Naast de Gouden Cursor wordt er ook een Gouden PublieksCursor uitgereikt.
In tegenstelling tot de Gouden Cursor wordt er bij de Gouden PublieksCursor niet zozeer gekeken naar de functionele en inhoudelijke aspecten van de recruitmentsite, maar juist naar de eerste indruk en de candidate experience . Oftewel, welke recruitmentsite is in staat de bezoeker direct bij binnenkomst te verrassen , te verleiden om verder te kijken en een ware beleving van de organisatie als werkgever over te brengen.
Genomineerden Gouden PublieksCursor
In totaal zijn er dit jaar acht recruitmentsites genomineerd voor de publieksprijs. Het betreft in alfabetische volgorde de recruitmentsites van:
Coolblue - www.werkenbijcoolblue.nl
De Brauw Blackstone - www.werkenbijdebrauw.nl
Eneco - www.werkenbijeneco.nl
Houthoff Buruma - www.werkenbijhouthoff.nl
Klap - www.werkenbijklap.nl
Koninklijke landmacht - www.werkenbijdelandmacht.nl
PwC - www.werkenbijpwc.nl
Ricoh - www.werkenbijricoh.nl
Procedure
Deze acht sites worden tot 15 november aan het publiek voorgelegd via www.publieksprijsgoudencursor.nl. Vervolgens wordt op 17 november - op het evenement ‘8 jaar Dynamiek op de Arbeidsmarkt’ - bekend gemaakt welke genomineerde recruitmentsite door het publiek als winnaar is aangewezen. Naast de Gouden PublieksCursor wordt ook de Gouden Cursor uitgereikt aan de beste recruitmentsite van Nederland, die via een uitgebreide scan en vervolgens door een vakjury is verkozen.