zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

IT-afdeling is eerste hulp bij persoonlijke IT-problemen

24 oktober 2011 - De helft van de medewerkers neemt contact op met de IT-afdeling van hun bedrijf als ze problemen hebben met hun persoonlijke mobiele toestel - dat ze gebruiken voor professionele doeleinden. Dit doen ze liever dan dat ze zelf proberen het probleem op te lossen of ondersteuning te zoeken bij de leverancier van hun product. Dit blijkt uit een recente online studie van Unisys, zo schrijft 6Minutes.


Bron: 6Minutes
 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Veel dataverkeer wordt niet geïnspecteerd
 Nederland stuurloos zonder smartphone?
 Manager maakt nog nauwelijks gebruik van mobiele bedrijfsapplicaties
 Steeds vaker gevoelige bedrijfsinformatie op mobiele apparaten
 
 
reacties
 
ano  |   | 
19-02-2013
 | 
17:51 uur
leuke site

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10