13 oktober 2011 -
Tot 2011 reikten DDMA en DeMeter (onafhankelijk van elkaar) Dialoog Marketing vakprijzen uit. De ‘DeMeter Award’ bekroont het werk van aanstormend DM Talent en de ‘DM M/V van het jaar’ zet het vak op de kaart met zijn/haar inspanningen. Sinds 2008 is de lifecycle compleet met de ‘DM Oeuvre Prijs’. Welke marketeers steken er dit jaar bovenuit?
Tot 17 november kan de branche DM Talenten en DM M/V-en nomineren. Dit zijn personen die hun nek hebben uitgestoken voor de Dialoog Marketing branche. Het kan daarbij gaan om een prestatie binnen zijn of haar organisatie, of juist daarbuiten. Belangrijk is dat de prestatie impact en uitstraling heeft op het hele vakgebied.
Vakkundige jury
Onder leiding van Jury Voorzitter Frans Reichardt zullen Marianne Robben (LaRobben), Karin de Beer (NS Hispeed), Hien van Dijk (UPC Broadband), Brecht Janssen (Astma Fonds), Antal de Waij, (Engagement Media) en Benjamin Messelink (Draftfcb Amsterdam), de genomineerden toetsen op basis van criteria als durf, innovatie en onderscheidend vermogen. De "DM Oeuvre Prijs" zal niet door de Jury, maar door het Bestuur van DDMA worden toegekend.