zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Social media veranderen communicatievak

18 juli 2011 - Social media veranderen het communicatievak. Door de sociale netwerken ontstaan er tal van nieuwe functies, zoals social media manager, de community manager, de conversation manager, de content manager en de webcare manager.  Deze nieuwe functies ontstaan vooral omdat bedrijven willen inspelen op de trend van social media.

Omdat er alleen particuliere opleidingen zijn gericht op social media management, komen de meeste mensen voort uit de praktijk en putten ze uit eigen social media-ervaringen. Daarbij heeft iedere manager een eigen taak. 


Lees verder in Vaknieuws.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Helft bedrijven gebruikt geen social media voor marketing
 Marketeer weet zich nog geen raad met online influencers
 Authenticiteit verslaat social media als marketingtopic
 Traditionele media spelen nog steeds hoofdrol in PR
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10