24 mei 2011 -
In het Vorstelijk Complex te Utrecht zijn Lisan Lutterman en Fethi Hadish – door een onafhankelijke jury gekozen uit 63 middlemanagers - gekroond tot Supervisors van het Jaar 2011. Lutterman (arvato services) en Hadish (UPC) zijn een jaar lang het boegbeeld voor teamleiders en supervisors in klantcontact organisaties.
Belangrijke elementen in de competitie waren een uitgebreide vragenlijst, een presentatie aan de vakjury, een check op referenties en een stemronde via internet.
Durf om te veranderen
Fethi Hadish (winnaar in de categorie inhouse contact centers) wordt door de jury geroemd om zijn durf om te veranderen, die hij weet te koppelen aan de inhoud. Met grote resultaatgerichtheid boekt Hadish goede resultaten voor zijn werkgever UPC, waar hij werkzaam is op de afdeling Retentie.
Drempels wegnemen
Lisan Lutterman (winnaar in de categorie facilitaire contact centers) wordt geprezen om haar zelfstandigheid en het vermogen om de drempel tussen management en medewerkers weg te nemen. Met haar prestatiedrang en lef weet ze haar Zalando team bij Arvato Services op een positieve manier in beweging te krijgen.
Aanstormende generatie
Beide winnaars worden door de vakjury betiteld als exponenten van een aanstormende generatie jonge klantcontact managers. Aan de titel is een reischeque van 1.000 euro verbonden, evenals een aantal andere prijzen.
Overige winnaars
Ook Farhad Popal en Felicia Fleurbaaij (beiden werkzaam bij SNT) vielen in de prijzen, met respectievelijk een tweede en derde plaats in de categorie facilitair. In de categorie inhouse ging de tweede positie naar Bart Luque (UPC) en was de derde plaats voor Danny Zwarts (Wegener Media).