zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Organizer verdient zichzelf snel terug

17 mei 2011 - Een te hoge werkdruk waardoor medewerkers fouten maken, klussen niet afronden of zelfs ziek worden: dat kost geld. Een organizer inschakelen die medewerkers leert hoe ze slimmer het werk kunnen aanpakken, kost ook geld, maar dat verdient zich op termijn terug, zo blijkt uit rekenmodellen die TNO ontwikkelde voor de NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers)

Aan de hand van de ingevoerde klantresultaten blijkt dat de kosten van een organizer meestal in een periode van drie maanden tot een jaar terugverdiend worden. Natuurlijk is de ene medewerker de andere niet. Bij de een zullen de effecten veel groter zijn, dan bij de ander. "Maar tien tot twintig procent effectiever werken kan als zeer reëel effect worden aangemerkt," meldt Ernst Koningsveld van TNO Duurzame Arbeidsproductiviteit. 



Wat is een professional organizer?

Een professional organizer begeleidt en adviseert bij het creëren van orde en overzicht in tijd en ruimte. Een professional organizer helpt u keuzes te maken die u in staat stellen gestructureerder te denken en te werken, effectiever om te gaan met uw tijd, ruimte en middelen. Hierdoor krijgt u meer grip op uw leven en meer energie en (vrije) tijd.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Zes tips voor een effectieve selectieprocedure
 Stelt u uw medewerkers de juiste vraag?
 Vijf tips om uw to-do lijst effectief te managen
 Zeven time management geheimen
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10