zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Stress bij werknemers moet bij oorzaak worden aangepakt

22 maart 2011 - Werknemers die stress ervaren zijn niet gebaat bij therapieën die zich niet op de oorzaak richten. Uit een Europese bedrijvenenquête blijkt dat vier op de vijf managers zich zorgen maakt over werkgerelateerde stress. Toch beschikt slechts een kwart van de Europese bedrijven over een procedure omtrent stress.

 
 Doorsturen   2 reacties  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Vijf tips om dreigend ziekteverzuim te herkennen
 Stress raakt middenmanager het hardst
 Is een baan alle stress nog wel waard?
 Tien tips voor een stressvrij leven
 
 
reacties
 
Rick Naburg  |   | 
22-03-2011
 | 
19:07 uur
Procedures omtrent stress? Ik heb veel bedrijven gezien maar heb nog nooit een ''anti'' stress procedure mogen opmerken
Hans van Os  |   | 
9-05-2011
 | 
23:08 uur
Professor Vingerhoets merkt in datzelfde artikel op,dat de ontspanningstraining van Hans van Os bijdraagt aan de verhoging van de draaglast van werknemers.Deze training is o.a. gebaseerd op de wisselwerking tussen hart en hersenen.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10