zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Word of mouth is te managen

17 januari 2011 - Word of mouth is te managen. Dat zeggen Misha Kouzeh en Peeter Verlegh van de Rotterdam School of Management. Zij deden onderzoek naar het management van mond-tot-mondreclame. In het onderzoek worden twee basisgroepen van strategieën onderscheiden. Die strategieën worden gebruikt om de dagelijkse hoeveelheid `buzz` te managen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Elf bouwstenen voor een effectieve word of mouth-campagne
 Digitale mond-tot-mond reclame wint steeds meer terrein
 Mond-tot-mond reclame nog steeds het effectiefste
 Sociale netwerken kun je wél beďnvloeden!
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10