zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Marketeers optimistisch op DDMA/DeMeter nieuwjaarsborrel

11 januari 2011 - De marketeers op de DDMA/DeMeter nieuwjaarsborrel proostten vol optimisme op het komende jaar. Zij wensen de branche lef, creativiteit en vertrouwen toe. In het Amsterdamse Pompstation blikten zij terug op een jaar van economisch herstel. En kijken vooruit naar 2011, een jaar waarin een directe wervende dialoog opnieuw zijn waarde bewijst.

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Consument wil contact per e-mail, post en internet
 Privacy is verantwoordelijkheid van Nederlands bedrijfsleven
 Ook marketeer gaat 2010 vol vertrouwen in
 Dialoogmarketing neemt sterk toe
 
 
reacties
 
Hans  |   | 
11-01-2011
 | 
13:35 uur
Leuke begrip Dialoog marketing. Daar had ik nog nooit van gehoord. Ik kende wel aanbevelingenmarketing maat dit niet.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10