zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Klachtenmanagement is verplichte focus bedrijven

27 december 2010 - Bedrijven moeten scherper en efficiënter focussen op hun klachtenmanagement. Immers, een klacht is niet meer alleen een uiting van een ontevreden klant, eenmaal geëscaleerd kan een klacht een verwoestend effect hebben op de organisatie.

Het is dus belangrijk dat de organisatie iets met een klacht doet, een klacht moet te allen tijde getraceerd en goed afgehandeld worden, zekere in het social mediatijdperk waar bedrijven genadeloos in het virtuele schandblok belanden. 


Lees verder in Vaknieuws.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 Elf tips voor grotere klanttevredenheid bij verkoop aan de deur
 Van klacht naar compliment !
 Recordaantal aanklachten VS tegen buitenlandse bedrijven
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10