zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Strijd om Gouden Loeki 2010 barst los

6 december 2010 - De jaarverkiezing van de Ster Gouden Loeki 2010 is van start gegaan. Het afgelopen jaar heeft het publiek massaal gestemd op de leukste, mooiste en meest ontroerende tv-commercials. Het resultaat is een longlist van 36 genomineerden. In de komende twee weken bepaalt het publiek welke vijf tv-commercials uiteindelijk in aanmerking komen voor de Ster Gouden Loeki 2010.


Op vrijdag 17 december om 15:00 uur sluit de jaarverkiezing en maakt Nederland zich op voor de ontknoping die diezelfde avond live te zien is op Nederland 1 om 20:30 uur. 



I love reclame
De Ster Gouden Loeki is één grote ode aan de wereld van reclame. De prijs die in 1995 door Ster in het leven werd geroepen om de acceptatie van reclame te vergoten, heeft inmiddels een belangrijke status gekregen binnen de reclamewereld. De prijs prikkelt reclamemakers en adverteerders om reclame te maken die niet alleen effectief is maar ook vermaakt, die wat losmaakt bij de kijker. 

Winnaars
De eerste Ster Gouden Loeki werd in 1995 uitgereikt. De winnaars waren achtereenvolgens: KLM ‘Zwanen’ (1995), Rolo ‘Olifant’ (1996), Melkunie ‘Bommetje’ (1997), Calvé Pindakaas ‘Goal!’ (1998), Gouden Gids ‘Haai’ (1999), Dommelsch ‘Archeoloog’ (2000), Centraal Beheer Achmea ‘Rio’ (2001), Calvé Pindakaas ‘Voetballertje’ (2002), Amstel ‘Klussen’ (2003), Centraal Beheer Achmea ‘Leeuw’ (2004), Planet Internet ‘Moderne Technieken’ (2005), Centraal Beheer Achmea ‘Acupunctuur’ (2006), KPN ‘Goeiemoggel’(2007), SP ‘Thuiszorg’ (2008) en Heineken ‘Walk-in Fridge’ (2009).

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Vrouwenstem overtuigender in radiocommercial
 Topmanagers zijn zeer ontvankelijk voor reclame
 Snelle reclamebeelden werken wel/niet
 
 
 
reacties
 
g.j.gottenbos  |   | 
17-12-2010
 | 
10:44 uur
voor de verkiezing van de gouden loeki kies ik of nomineer ik de reclame van tnt post met bezorging van de kerstpost.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10