zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Finalisten NIMA AWARDS 2010 bekend

10 november 2010 - De jury van de NIMA AWARDS 2010 heeft de finalisten van de NIMA AWARDS bepaald. Bavaria, Ditzo, HEMA en Wehkamp.nl maken kans om hét marketingbedrijf van 2010 te worden. De finalisten zijn gekozen op basis van uitgebreide casebeschrijvingen.

Op 25 november pitchen alle kanshebbers hun case in het Miele Inspirience Centre en worden de winnaars gekozen en bekroond. 



Award
De overige awards die worden uitgereikt zijn impulsprijzen voor beste marketingcase- of concept. Deze zijn gekoppeld aan de drie thema's van de NIMA Marketingagenda. De finalisten in de verschillende categorieën zijn: 

Digitale Marketing
• Albert Heijn (Appie)
• Bol.com
• NOS

Duurzaam Ondernemen
• Dance4life
• Eosta
• Oxfam Novib

Klantgericht Ondernemen
• Pepsico
• Unilever (Yunomi) 

Criteria
Om in aanmerking te komen voor een NIMA AWARD moet een organisatie uitblinken in markt- en klantgerichtheid, succes en continuïteit, en vernieuwend en onderscheidend vermogen. Uiteindelijk leiden al deze criteria tot een inspirerende bijdrage aan het vakgebied. De impulsprijzen dienen te voldoen aan de criteria van een categorie.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Marketeer heeft duurzaam ondernemen hoog in het vaandel
 Merendeel marketeers zet social media in
 Klantfocus zal economische groei aanjagen
 Klantgerichtheid is eigenlijk heel simpel
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10