10 november 2010 -
De jury van de NIMA AWARDS 2010 heeft de finalisten van de NIMA AWARDS bepaald. Bavaria, Ditzo, HEMA en Wehkamp.nl maken kans om hét marketingbedrijf van 2010 te worden. De finalisten zijn gekozen op basis van uitgebreide casebeschrijvingen.
Op 25 november pitchen alle kanshebbers hun case in het Miele Inspirience Centre en worden de winnaars gekozen en bekroond.
Award
De overige awards die worden uitgereikt zijn impulsprijzen voor beste marketingcase- of concept. Deze zijn gekoppeld aan de drie thema's van de NIMA Marketingagenda. De finalisten in de verschillende categorieën zijn:
Digitale Marketing • Albert Heijn (Appie)
• Bol.com
• NOS
Klantgericht Ondernemen • Pepsico
• Unilever (Yunomi)
Criteria Om in aanmerking te komen voor een NIMA AWARD moet een organisatie uitblinken in markt- en klantgerichtheid, succes en continuïteit, en vernieuwend en onderscheidend vermogen. Uiteindelijk leiden al deze criteria tot een inspirerende bijdrage aan het vakgebied. De impulsprijzen dienen te voldoen aan de criteria van een categorie.