zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Landal Green Parks meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland

4 november 2010 - In het onderzoek onder 2.500 consumenten dat MarketResponse jaarlijks in Nederland uitvoert is Landal GreenParks verkozen tot het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland 2010. De ANWB en Jumbo werden respectievelijk tweede en derde. Het is de vierde keer sinds 2007 dat deze publieksprijs uitgereikt werd.

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Wat word het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland?
 'Klantvriendelijkheid is ook mogelijk zonder persoonlijk contact'
 Internetbedrijf scoort wél op klantvriendelijkheid
 Klantinteractie is inmiddels een kritische succesfactor
 
 
reacties
 
j.a. jansen.  |   | 
23-08-2011
 | 
12:20 uur
voor afd.organisatie en planning !!

Uw parken zijn prima! Uw plannen lijken ons
( voor ons tever te gaan.). Het probleem is
,, welk park heeft nog bungalows met
een douche ?? De badkuip komt steeds meer
voor ! Voor ouderen veelal zeer moeilijk of
niet te gebruiken o.a. vanwege bijv. hand-
cap ! Svp,Plaats in de komende volders of
en hoeveel bung. met douche er zijn(Apart lijstje ! ). hartelijk dank voor Uw begrip.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10