zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Verkoopblunders


Voorkom blunders die funest zijn voor uw omzet

Elke verkoper, hoe ervaren ook, maakt fouten. Hieronder de meest gemaakte, plus tips hoe het wel moet.

1. Niet luisteren
Luister niet alleen naar de vragen die uw klant stelt, maar probeer erachter te komen waar hij écht behoefte aan heeft. Te vaak prijzen verkopers een product de hemel in maar horen ze helemaal niet wat de klant nu eigenlijk wil. Maar: u verkoopt niets als u niet weet wat uw klant wil. Luister, identificeer de behoefte en bevredig die.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10