zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Sterk merk


Spreek uw doelgroep aan met een ijzersterk merk

Hoe herkenbaarder en hoe sterker uw merk, hoe meer mensen zich ermee zullen identificeren en hoe trouwer ze u en uw bedrijf zullen zijn. Hoe realiseert u zo’n ijzersterk merk?

Management Today vroeg het aan Mark Jacks, directeur van designbureau Halo Media.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10