zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Reclameblunders


Slechte reclame kost u klanten

Het doel van reclamemaken is om zoveel mogelijk mensen te bereiken en (nieuwe) klanten te trekken. Goede reclame leidt tot succes. Slechte reclame kost alleen maar geld. Behoed u daarom voor de volgende veel gemaakte blunders.

1. Niet op uw doelgroep mikken
Richt uw campagne op uw, goed gedefinieerde, doelgroep. Te vaak is reclame te algemeen en spreekt die niet de taal van die groep. Gevolg: de campagne valt niet op en ontglipt volledig aan de aandacht van uw potentiële klanten.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10