zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Klantentrouw opbouwen


Bestaande klanten houden is goedkoper dan nieuwe aantrekken

De basis van succesvol zakendoen is een vaste klantenkring. 80 procent van de inkomsten van succesvolle bedrijven is immers afkomstig van twintig procent van hun klanten. Teveel bedrijven verwaarlozen die trouwe klanten en jagen alleen maar achter nieuwe aan.

Aangezien het veel meer tijd en geld kost om nieuwe klanten aan te trekken dan om bestaande te houden, zijn uw inspanningen om een trouwe klantenkring op te bouwen zeker de moeite waard. Hieronder tien manieren om dat aan te pakken.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10