zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
boeken
 

Harvard Business Review over effectieve communicatie

 

31 augustus 2003 - In Harvard Business Review over Effectieve Communicatie vindt u vele nuttige tips voor het verbeteren van communicatie in uw organisatie. Hoe zorgt u dat uw medewerkers eerlijk en open met u communiceren, zodat er een vrije uitwisseling van ideeën en informatie is? Hoe vormt u succesvolle managementteams? Hoe vergroot u de effectiviteit van vergaderingen?

Deze en vele andere communicatievraagstukken worden in dit boek helder en herkenbaar belicht.



Acht bijdragen
In acht uitgebreide bijdragen van vooraanstaande internationale auteurs komen de volgende onderwerpen gedegen aan bod.

1. Luisteren naar mensen
2. Hoe leid ik een bijeenkomst?
3. Creatief vergaderen doormacht te delen
4. Niemand vertrouwt de baas voor honderd procent
5. Bedreven incompetentie
6. De verborgen boodschappen van managers
7. Hoe bereikt en verandert u frontline medewerkers?
8. Hoe managementteams constructief met elkaar de strijd aankunnen gaan

Boeken bestellen
'Harvard Business Review over effectieve communicatie' is verkrijbbaar bij Managersonline.nl. Het is uit voorraad leverbaar. U kunt het bestellen door hier te klikken. Betaling vindt achteraf plaats per acceptgiro. Meer boeken vindt u via de boekensectie van deze site. Via de zoekfunctie kunt u bladeren in meer dan 3500 titels op elk vakgebied.

Dagelijks de top-5 per vakgebied
Klik hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.

 
 Doorsturen

 
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10