zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
boeken
 

De kunst om dingen gedaan te krijgen

 

De kunst om dingen gedaan te krijgen (Larry Bossidy, Ram Charan)

1 januari 2007 - Uitvoeren is niet iets wat u delegeert om u daarna aan 'grote' zaken te wijden, maar dient juist tot de kern van uw strategie, uw doelen en uw bedrijfscultuur te behoren.

In De kunst om dingen gedaan te krijgen laten Larry Bossidy en Ram Charan zien welke prioriteiten managers moeten stellen om waar te maken wat ze beloven. Drie processen staan daarbij centraal: strategie, mensen en organisatie. Nieuw in dit boek is de wijze waarop de auteurs deze processen met elkaar verbinden. Het resultaat van hun aanpak is een bedrijf waar management en werknemers één ding uitdragen: waarmaken wat u beloofd hebt.

Klik hier voor meer informatie en de inhoudsopgave.

Bestellen
'De kunst om dingen gedaan te krijgen' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl en is uit voorraad leverbaar. U kunt het boek
hier bestellen.

Top-5 per vakgebied


Klik 
hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.

 
 Doorsturen

 
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10