13 juli 2004 -
Lastpakken -dat kunnen zowel klanten als collega's zijn- hanteren vaak eigen regels. Als u hun spel niet meespeelt, ontneemt u hun belangrijkste troef. Maar wat als dat niet helpt? In Lastpakken, hoe ga je ermee om? treft u talrijke manieren en voorbeelden aan om op een niet-agressieve, tactvolle of ludieke manier het lastige gedrag van de ander te veranderen.
Als niks meer helpt...
Zeurpieten, negatievelingen, doordrammers, driftkoppen of andere lastpakken kunnen u het bloed onder de nagels vandaan laten kruipen. Raakt u geïrriteerd of gestresst? Wordt u ongeduldig of kwaad? Met emotionele reacties lost u het probleem niet op. U kunt het gedrag van de ander niet rechtstreeks veranderen. Wat u wel kunt doen, is uw eigen reactie controleren, betoogt Marion Nieuwenhuizen. Haar pas verschenen boek is simpelweg opgedeeld in drie hoofdstukken: 1. Omgaan met lastige collega's, 2. Omgaan met lastige klanten en -als noodscenario- 3. Als niks meer helpt...
Boeken bestellen 'Lastpakken, hoe ga je ermee om?' is verkrijbbaar bij Managersonline.nl. Het boek is uit voorraad leverbaar. U kunt het bestellen door hier te klikken. Betaling vindt achteraf plaats per acceptgiro. Meer boeken vindt u via de boekensectie van deze site. Via de zoekfunctie kunt u bladeren in meer dan 4.000 titels op elk vakgebied.
Top-5 per vakgebied Dagelijks de top-5 per vakgebied Klik hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.