zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
autonieuws
 

Aston Martin DB11 al vele malen blind gekocht

 

8 maart 2016 - De Aston Martin DB11 staat nog niet eens een week in de prijslijsten en het Britse merk schreeuwt al van de daken dat het een immens succes is. En daar is niets arrogants aan.

Over de afgelopen 5 jaar bezien verkoopt Aston Martin rond 2.300 auto's per jaar. In 2014 en 2015 waren er dat zelfs nauwelijks meer dan 1.600 stuks. Oftewel, het Britse merk kan wel een verzetje gebruiken. En dat krijgt het van de nieuwe DB11 die momenteel als primeur schittert op de Autosalon van Genève.



Droomstart
Want wat blijkt: al 1.400 mensen hebben een order voor de DB11 geplaatst zonder een meter daarin gereden te hebben. Dat is bijna 90% van de totale jaarproductie! Nogal wiedes dat de Britten dit hoog van de toren blazen. Daarnaast geeft Aston Martin aan dat nog eens 500 personen hun serieuze interesse naar de DB11 hebben uitgesproken. En nu maar hopen dat het allemaal waar is (geen buitenstaander kan het bevestigen namelijk). Gegund wordt het de Britten zeker.Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op www.autowereld.com.

 
 Doorsturen   Reageer

 

Laatste autonieuws

  Mercedes-AMG EQS 53 is een olifant. Maar wel een snelle olifant.
  Skoda voert druk op Volkswagen op met Enyaq iV Coupé
  Dit is de volledige elektrische Mercedes EQE! Denken we ...
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10