zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
autonieuws
 

´Nieuwe Volvo´ bleek verkeerde conclusie. . .

 

21 mei 2013 - Soms kan een autofabrikant anders uit de hoek komen dan je had verwacht. De eerste teasers die Volvo uit liet gaan leken te wijzen op een nieuwe XC90, maar niets is minder waar. Om de campagne voor de vernieuwde XC60 in gang te zetten zochten de Zweden in eigen land naar mensen die die taak op zich wilden nemen.

Volvo heeft ons flink voor gek gehouden. Door het plaatsten van verschillende teasers werd de aankondiging van de nieuwe XC90 verwacht, maar het liep anders. Onder het motto ‘Leave the World Behind’ werden Sebastian Ingrosso, Axwell en Steve Angello van de voormalige groep The Swedish House Mafia (SHM) bereid gevonden om hun eerste gezamenlijke hit een nieuw leven in te blazen. Samen met de opkomende ster Lune werd het nummer opnieuw uitgebracht als begeleiding onder een promotiefilm die de campagne voor de vernieuwde Volvo XC60 moet inluiden.



Rust
Die gezamenlijke Scandinavische roots waren niet de enige overeenkomst die er was tussen de artiesten en de fabrikant. Om rust te creëren in hun overvolle leven besloten de leden van SHM uit elkaar te gaan en ieder een eigen carrière op te starten. Met de XC-lijn van Volvo willen de Zweden graag dat de drukte uit alledag achtergelaten wordt en dat je de rust tegemoet kunt rijden. Dat mondde uit in een video met de titel ‘Leave the World Behind’, toevalligerwijs de eerste hit die het Zweedse trio Ingrosso, Axwell en Angello wisten te maken. Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op www.autowereld.com

 
 Doorsturen   Reageer

 

Laatste autonieuws

  Mercedes-AMG EQS 53 is een olifant. Maar wel een snelle olifant.
  Skoda voert druk op Volkswagen op met Enyaq iV Coupé
  Dit is de volledige elektrische Mercedes EQE! Denken we ...
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10