zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Waardeer en je krijgt meer - hoe werkt dat?

Door: Frank van Marwijk
 
Op dinsdag 1 maart is het weer Nationale Complimentendag, een dag die inmiddels overigens ook een internationale versie kent: World Compliment Day. Traditiegetrouw, schrijf ik rond deze datum een artikel over complimenten. In de afgelopen jaren verschenen er op deze site al twintig artikelen van mijn hand waarin waardering centraal staat: (1), (2), (3), (4), (5), (6), (7), (8), (9), (10) ,(11) ,(12), (13), (14), (15), (16), (17), (18), (19), (20), elk vanuit een andere invalshoek. Daarnaast schreef ik samen met Hans Poortvliet, de initiatiefnemer van de complimentendag Het Groot Complimentenboek, waarin we de diverse aspecten van waardering de revue laten passeren.

Op dinsdag 1 maart is het weer Nationale Complimentendag, een dag die inmiddels overigens ook een internationale versie kent: World Compliment Day. Traditiegetrouw, schrijf ik rond deze datum een artikel over complimenten. In de afgelopen jaren verschenen er op deze site al twintig artikelen van mijn hand waarin waardering centraal staat: (1), (2), (3), (4), (5), (6), (7), (8), (9), (10) ,(11) ,(12), (13), (14), (15), (16), (17), (18), (19), (20), elk vanuit een andere invalshoek. Daarnaast schreef ik samen met Hans Poortvliet, de initiatiefnemer van de complimentendag Het Groot Complimentenboek, waarin we de diverse aspecten van waardering de revue laten passeren.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10