zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe organiseer ik mijn personeel effectiever?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Terwijl we bezig zijn om als bedrijf effectiever te functioneren, moeten we de juist mensen op de juiste plaats plaatsen. We moeten ook mensen aannemen, maar daar is nu weinig budget voor. Goede mensen vertrekken en er zitten mensen thuis, die niet goed functioneren. Ik vraag me af hoe ik mijn personeel beter kan organiseren?"

Antwoord van Asha Kalijan
De trend die je ziet bij met name grote bedrijven, is reorganiseren voor een beter concurrentiepositie en daarbij plotseling personeel kritischer beoordelen. Dat gaat gepaard met verlies van banen. Dat geeft veel gedoe en medewerkers worden overvallen met veranderingen. Voor die tijd is er niet goed nagedacht over de interne externe mobiliteit en de waarde toevoeging van personeel. Dat is achteraf altijd te betreuren en onverstandig. Dat moet en kan anders.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10