zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe hou ik de juiste communicatietoon in drukke tijden?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Tijdens de drukke perioden in het werk, vrij regelmatig, ben ik directief tegen de wat passief ingestelde types. Ik ben van nature dominant, maar pas mijn stijl aan bij wat het team nodig heeft. Toch is mijn communicatietoon onvriendelijk bij drukte naar de gemoedelijk ingestelde medewerkers. Hoe pas ik mijn toon aan en zorg ik daarbij dat zij meer in de stijl van de rest werken?"

Antwoord van Asha Kalijan
Door bekend te zijn met je natuurlijk managementstijl, kun je ook bewust worden van de valkuilen die daarbij horen. Het leren waarderen van het verschil in werkwijzen, zowel van jou als die van anderen, en het benoemen daarvan, zal begrip geven en zelfs helpen om de toon optimaal te houden.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10