zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Moeten wij stoppen met extra dienstverlening?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"We zijn al ruim tien jaar bezig met een extra dienstverlening dat twijfelachtige resultaten oplevert. De investering is groot, er is teveel dynamiek, klantentrouw valt tegen, planningen kloppen niet en de teamleden zijn zelfstandig, deskundig, loyaal maar ook onberekenbaar. Moet ik hiermee stoppen?"

Antwoord van Asha Kalijan
Er is veel onduidelijkheid, er lijkt weinig structuur aanwezig en de doelstelling lijkt zoek.  Die zaken hebben met elkaar te maken. Daarna kun je kijken naar de teamleden. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10