zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Ik ben oplossingsgericht maar (blijkbaar) niet authentiek Wat nu?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Mijn aanpak als manager is het beste te illustreren als iemand die snel gaat, oplossingen zoek en dan actie neemt. Geen tijd voor flauwekul. Blijkbaar kom ik niet authentiek over en ben ik pragmatisch, hoor ik van een opmerking van een klant. Dat laatste klopt, maar ik pak kansen die er liggen en doe er mijn voordeel mee. Het is werk en ik dacht mijn taak als leidinggevende. Hoe kom ik hieruit?"
 

Antwoord van Asha Kalijan
Een opmerking die je aan het denken zet, heeft vaak iets te betekenen. Het betekent in ieder geval dat de betreffende klant in de relatie iets anders zoekt dan jij biedt. Is het een waardevolle klant, die je vertrouwt dan is het terecht dat je de opmerking serieus neemt.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10