zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoewel ik goed plan kom ik toch tijd te kort. Wat te doen?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Met timemanagement heb ik ervaring. Toch lukt het me niet meer om alles in de hand te houden. Ik ben resultaatgericht en wil door, maar stagneer regelmatig omdat ik niet alles op tijd kan afronden. Hoewel bij mij alles om planning draait lukt het niet om die bij te houden. Mijn functie is veeleisend en de informatiestromen lijken alleen maar toe te nemen. Zowel in vorm als in frequentie. Hoe leid ik dit in goede banen?"

Antwoord van Asha Kalijan
Veel resultaatgerichte managers hebben moeite met de procesmatige kant van zaken in het werk. Wees er bewust van dat je ook  procesmatig moet werken.
Zeker als het drukker wordt en er meer informatiestromen, kanalen en vormen zijn is flexibel zijn, keuzes maken en prioriteiten herzien van belang.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10