zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Het grote geheim van begrepen worden

Door: John Vrakking
 
Ken je dat? Met lang niet iedereen loopt je communicatie van een leien dakje. Soms gaat het ronduit stroperig. Er zijn er die aan een half woord genoeg hebben, anderen horen na twee keer uitleggen nog niet wat je bedoelt. Het is dan ook ronduit frustrerend om te zien dat zaken daarom stagneren of zelfs helemaal buiten beeld raken.

Willen mensen gewoon niet of is er wat anders aan de hand? Ik laat je hieronder zien hoe je je communicatie afstemt op álle luisteraars. Zodat je eenvoudig en moeiteloos beter begrepen wordt.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10