zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

De drie beste manieren om met lastige klanten om te gaan

Door: René Jongen
 
… die overigens veel te weinig worden gebruikt en een vierde die veel te vaak wordt ingezet.

Dit is nogal een negatief artikel. Gelukkig met een positieve afdronk. Ik kom namelijk best veel mensen en organisaties tegen die die hun klanten maar lastig vinden. Niet allemaal natuurlijk, maar best veel wel. Dat is een groot probleem, want aan lastige klanten ga je kapot. Zakelijk, omdat ze je vaak meer vragen dan je waar kunt maken of waar ze je voor willen betalen, en daar ga je uiteindelijk failliet aan. Of persoonlijk, omdat ze je energie kosten, je lol uit je werk halen en uiteindelijk in het ergste geval leiden tot een burn out.

Drie opties
Gelukkig heb je bij lastige klanten drie – recht toe recht aan - opties waaruit je kunt kiezen:
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10