zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Belachelijk eenvoudige methode voor meer omzet

Door: René Jongen
 
Omzet(groei) is en blijft de belangrijkste en meest duurzame factor voor een gezond en groeiend organisatieresultaat. Kostenbesparing is daarentegen altijd eindig. Gek genoeg wordt juist omzet vaak gezien als een resultante van marktomstandigheden, concurrentiebewegingen en andere toevalligheden waar je als organisatie maar ‘mee te dealen hebt’, terwijl kosten actief en precies gemanaged worden. Dat kan en moet anders.

Hoe dan? Daar zal ik in deze bijdrage over schrijven.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10