zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe verbeter ik mijn relatie met collega-professionals?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Als manager van een professionele unit heb ik mijn doelstellingen duidelijk. Mijn resultaten zijn goed, ik werk zelfstandig, ga mijn eigen weg en ben kritisch. Dat houdt soms in dat ik het niet altijd eens ben met anderen en mijn eigen ideeën doorzet. Voor mijn collega-managers ben ik blijkbaar ongrijpbaar en in mijn beoordeling werd ik gevraagd meer te doen aan relatieopbouw. Hoe ga ik hiermee om?"

Antwoord van Asha Kalijan
Een goede relatie met je collega-managers, sowieso met anderen, is om veel redenen van belang. Natuurlijk moet je gaan voor je doelstelling als bedrijfsunit, maar je hebt ook te maken met een organisatie als geheel. Je moet daarom breder kijken dan je unit.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10