zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe overtuig ik mijn manager dat het disfunctioneren van medewerkers niet aan mij ligt?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Twee medewerkers functioneren niet zo goed op de afdeling. In een gesprek met mijn manager kwam het er op neer dat het aan mijn aansturing ligt en dat ik maar moet zorgen dat goed komt.  Ik ben verrast. De medewerkers functioneren al jaren niet goed. Over twee weken hebben we een vervolggesprek. Hoe kom ik beslagen ten ijs op het vervolggesprek?"

Antwoord van Asha Kalijan
Natuurlijk kan het liggen aan de medewerkers dat zij niet functioneert. Maar het is ook goed om naar de hele context van het functioneren te kijken. En daarin nemen we jouw aansturing ook mee, zodat je inderdaad beslagen ten ijs komt.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10