zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe krijg ik onze servicemedewerkers klantgerichter?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Wij willen dat onze servicemedewerkers veel klantgerichter worden. Ze werken nu volgens een standaardmethode, terwijl elke klant specifieke behoeften heeft. Als zij beter inspelen op de klantwensen levert dat meer omzet op. Hoe krijg ik mijn servicemedewerkers zover dat ze mee gaan denken?"

Antwoord van Asha Kalijan
Wil je het vraagstuk waar je tegen aanloopt goed aanpakken, dan ga je een traject in, wat tijd en gled kost.  Hou daar nu al rekening mee. Het is complexer dan het lijkt. Ik ga in grote lijnen op je vraag in, zodat je meer inzicht krijgt in de situatie en een richting hebt om mee aan de slag te gaan.  
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10