zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Waarom zou iemand bij u kopen?

Door: Michel Hoetmer
 
Wanneer u een eigen 'winkeltje' drijft staat u lang niet altijd stil bij de redenen waarom klanten met u zaken zouden moeten doen. Voor u is het vanzelfsprekend. U toch zo'n geweldig bedrijf en nog veel mooiere producten of diensten? Er is een aardige kans dat uw mond overloopt van de superlatieven die u heeft bedacht voor uw handeltje. 


Wat daarbij nogal eens vergeten wordt is dat het de potentiële klant helemaal niets kan schelen wat u over uw bedrijf en uw mooie producten of diensten vertelt. De (potentiële) klant leeft in een totaal andere wereld. Hij maakt zich druk over zijn dagelijkse beslommeringen. Als u dit punt uit het oog vrliest stranden pogingen om een zinvolle dialoog met uw doelgroep op te bouwen. Zonder dialoog kunt u een succesvolle transactie wel op uw buik schrijven.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10