zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Zeven manieren om meer uit uw verkoopgesprek te halen

Door: Michel Hoetmer
 
Welk type verkoper denkt u scoort het best? De verkoper die sterk op relaties is gericht, er alles voor doet om het zijn klanten naar de zin te maken en door brandende hoepels springt wanneer de klant er om vraagt? Of de verkoper met een puur zakelijke insteek, kennis van zaken doen, zich stevig opstelt en het niet schuwt om zijn klanten af en toe uit te dagen?

Wanneer u bent zoals vele anderen, dan kiest u voor de relatiebouwer. Want zaken doen draait toch vooral om het aangaan van langdurige relaties? Het spijt me om u te moeten meedelen, maar dan hebt u het volledig mis. In de b2b-verkoop doen klanten graag zaken met verkopers die precies weten waar ze mee bezig zijn. Ze willen een professional die zich opstelt als een stevige gesprekspartner. Verkoopwatjes hebben een laag aanzien. Klanten spelen spelletjes met dergelijke slappe types. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10