zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Moeten wij in multi level marketing gaan?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"De stijgende lijn blijft uit bij ons bedrijf. Nu doet zich een kans voor om een nieuwe productlijn te gaan voeren. We zijn bezig met de test van het product, maar ik merk dat ik moeite heb met de manier waarop het product in de markt wordt gezet. Je wordt als medewerker erg gepusht om je eigen (privé) netwerk er bij te betrekken. Wat te doen?"

Antwoord van Asha Kalijan
Wat je ook doet, het moet wel bij je bedrijfsvoering passen. Natuurlijk moet je oog hebben voor economisch voordeel, maar als je niet achter het hele concept staat, dan kun je daar niet mee groeien. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10