zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe om te gaan met een aandachtszieke medewerker?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Een medewerker in mijn team vraagt erg veel aandacht en dat werkt verstorend. Ze heeft de hele dag door wel opmerkingen of vragen. Non-verbale signalen werken niet. Ze signaleert die wel, houdt zich dan even in, maar gaat dan gewoon verder. Opmerkingen als 'daar kom ik op terug' hebben ook weinig effect. Wat kan ik doen?"

Antwoord van Asha Kalijan
De medewerker heeft blijkbaar veel tijd over om te besteden aan vragen en opmerkingen. Ik ben erg benieuwd naar haar inhoudelijk functioneren en haar taken. Zijn haar taken wellicht routineus? 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10