zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe laten we afdelingen beter samenwerken?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Onze organisatie is gereorganiseerd. We richten ons meer op de kernactiviteiten en moeten centraliseren. Zelfstandig werkende afdelingen moeten nu meer samenwerken en dat gaat moeizaam. Momenteel doen zich efficiency problemen voor. Hoe kunnen we dit oplossen"

Antwoord van Asha Kalijan
Als een bedrijf zich ontwikkelt, of het nu gaat om decentralisatie of centralisatie, dan ontstaat een nieuwe context met nieuwe voorwaarden. Veranderingen hebben altijd impact op de structuur, de werkwijze en de omgang met elkaar. Die moeten worden aangepast en daar moet op gepaste wijze over worden gecommuniceerd. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10