zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Onze medewerkers willen meer begeleiding. Wat te doen?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Zowel uit een extern onderzoek als een intern gehouden medewerkerstevredenheidsonderzoek is gebleken dat onze medewerkers vinden dat ze te weinig begeleiding krijgen. In ons MT bestaat echter de indruk dat we als management veel tijd besteden aan informeel contact en overleg. Hoe kunnen we hier het beste mee omgaan?"

Antwoord van Asha Kalijan
Het interne onderzoek geeft in ieder geval aan dat er iets moet veranderen. De ontevredenheid over de begeleiding moet je allereerst in context plaatsen, door onder ander naar functieniveau te kijken in relatie tot de onderwerpen waar men ontevredenheid over is. Dan pas kun je een goed beeld vormen waarom medewerkers ontevreden zijn over jullie begeleiding. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10