zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Veranderd takenpakket levert problemen op. Wat te doen?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"De werkzaamheden van enkele medewerkers zijn een tijd geleden veranderd. Er zijn taken bijgekomen en andere taken zijn vervallen of overgenomen door andere afdelingen. We werken nu twee maanden op basis van het veranderde takenpakket, maar dat verloopt niet soepel. Welke stappen kan ik zetten om het functioneren te verbeteren?"

Antwoord van Asha Kalijan
Er is altijd even tijd nodig om te wennen aan nieuwe taken of afstand nemen van oude werkzaamheden. Die aanpassingstijd is nodig, echter die moet ook goed begeleid worden, zodat die tijd niet te lang duurt en goed gebruikt wordt.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10