zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe kan de communicatie tussen management en medewerkers beter?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Ik ons bedrijf verloopt de communicatie tussen management en medewerkers niet goed. We doen wel aan werkoverleg en teamoverleg en proberen via mail zaken up to date te houden, maar dat lijkt onvoldoende. Daarbij komt dat er veel veranderd wordt. Dat verloopt ook niet soepel. Collega's op andere locaties zien wij niet veel. Hoe kan ik zorgen voor verbetering?"

Antwoord van Asha Kalijan
Er zijn twee knelpunten die opgelost mogen worden: de vele veranderingen die ingezet worden en de communicatie tussen management en medewerkers. De knelpunten hebben nauw met elkaar te maken en versterken elkaar in negatieve zin als één van de knelpunten niet goed wordt gemanaged.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10