zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe kan ik het beoordelingsgesprek beter organiseren?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Sinds enige tijd voeren we als teamleiders functionerings- en beoordelingsgesprekken met onze projectmedewerkers. Vroeger deed de directeur dat zelf. Er is echter geen structuur en elke teamleider vult deze gesprekken op eigen wijze in. Er ligt alleen lijst met relevante competenties per functie. Nu we moeten gaan beoordelen hebben we van de hr-manager alleen maar de mededeling gehad dat we kritisch opbouwende en positieve feedback moeten geven. Wat moet ik hier nu mee?"

Antwoord van Asha Kalijan
Het gaat mis op een aantal gebieden: in het voeren van functie- en beoordelingsgesprekken door project- en teamleiders, in het leiden van projecten qua planning en het inzetten van projectmedewerkers en in het ontbreken van uniforme procedures.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10