zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Wat te doen aan twee altijd kibbelende medewerkers?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Binnen mijn team heb ik problemen met twee medewerkers. Die hebben onderling vaak woordenwisselingen. Ze zijn allebei deskundig, maar hebben hele andere ideeën over de manier van werken. De één werkt al vijftien jaar bij het bedrijf en de ander net een jaar. Ik weet niet wat ik kan doen, want het lijkt wel of ze niet tot elkaar kunnen komen?"

Antwoord van Asha Kalijan
Er is verschil in omgang tussen jonge en wat oudere medewerkers. Zeker als de één ook nog langer bij het bedrijf werkt en veel ervaring heeft opgebouwd. In groepen waar diversiteit aanwezig is, zie je verschil in omgang. Dat kan zorgen voor een verstoorde communicatie. En uiteindelijk heeft dat invloed op de samenwerking en het teamresultaat.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10