zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe zet ik een motivatietraining voor supervisors op?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Enige tijd geleden ben ik gepromoveerd tot quality- and salescoach van het callcenter van ons bedrijf. De supervisors in het callcenter hebben mij gevraagd of ik ze een training kan geven, waarin ze leren hoe ze hun agenten beter kunnen motiveren. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?"

Antwoord van Asha Kalijan
Het geven van een goede training is niet eenvoudig om een aantal redenen:
- Je moet kennis en vaardigheden bezitten om een training te ontwikkelen.
- Je moet de vaardigheid hebben om het (organisatie)doel van een trainingsvraag te onderzoeken, want de valkuil bestaat dat je direct ingaat op de (voorgestelde) oplossing van een probleem, terwijl dat niet de juiste oplossing hoeft te zijn.
- Als coach heb je wellicht enige didactische kennis, maar vaak is dat onvoldoende om een training te geven.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10